ראיון לאתר Ynet – יורי גנקין מסכם את תוצאות הבחירות

מייסד The Brand  יורי גנקין התייחס בסוף השבוע החולף לתוצאות הבחירות – ובפרט לפער שבין המגמות שצפו רבים מתושבי המרכז נוכח הצפייה בפיד האישי שלהם ברשתות החברתיות – לבין התוצאות בפועל. הראיון נערך על ידי מור קומפני ופורסם במגזין סוף השבוע של YNET.  בראיון התייחס גנקין לעצם העובדה שהרשתות החברתיות הוכיחו את עצמן ככלי מצוין לניהול קמפיינים ושכנוע – אך ככלי שלפיו לא ניתן לחזות את התוצאות הסופיות שכן הניוז-פיד מלכתחילה יציג לנו תמונה הומוגנית מדי של תומכים – כזו שמטה את המציאות ומסמאת את עינינו באופן שאינו מאפשר לנו לבחון את התמונה בכללותה.

הפיד הטעה אותי

 

לקריאת הראיון המלא – לחצו כאן

השאר תגובה