מחקר של המרכז להעצמת האזרח שלהכנתו היה יורי גנקין שותף זכה לחשיפה תקשורתית גדולה

זה מכבר פורסם בעיתונות הארצית ובאתרי האינטרנט המובילים בישראל מחקר חדש מבית מדרשו של המרכז להעצמת האזרח – ולהכנתו היה שותף גם מייסד The Brand  – יורי גנקין.

המחקר בדק את שיעור יישום החלטות הממשלה בשלוש הממשלות האחרונות (הממשלה ה-31, הממשלה ה-32 והממשלה ה-33) וכן את מידת היישום של ההבטחות אשר הוזכרו בקווי היסוד ובהסכמים הקואליציוניים שעל בסיסן החלו אותן את הממשלות את פעילותן.

מהמחקר עולה בין היתר כי הממשלה שכיהנה בין 2013 ל-2015 (ממשלת נתניהו השלישית) קיימה 42% מההבטחות שהוזכרו בקווי היסוד וההסכמים הקואליציוניים של הממשלה בעוד שממשלת אולמרט (הממשלה ה-31) מימשה 67% מקווי היסוד – כאשר ההבדל הוא בין היתר פועל יוצא של הפער במשך הכהונות. ממשלת נתניהו השנייה שכיהנה בין 2009 ל-2013 מימשה 64% מקווי היסוד שלה.  המחקר פורסם במוסף הכלכלי  The Marker, בעיתון גלובס – וכן באתר Ynet.

111

לקריאת ממצאי המחקר המלא באתר Ynet – לחצו כאן

לקריאת ממצאי המחקר המלא באתר The Marker – לחצו כאן

לקריאת ממצאי המחקר המלא באתר גלובס – לחצו כאן

 

השאר תגובה