ליווי דיגיטלי שוטף בדגש על בקרת ספקים דיגיטלית

הניסיון העשיר שצברנו לאורך השנים בזירת הפעילות הדיגיטלית לימד אותנו כי הצורך הבוער ביותר של מנהלי הדיגיטל והשיווק – או לחילופין – בעלי העסקים עצמם – טמון בראש ובראשונה ביכולת לבקר ולמדוד כהלכה את ספק הדיגיטל שלהם אשר אמון על ביצוע ניהול המדיה החברתית בפועל – וכאן בדיוק אנחנו נכנסים

הבעיה הגדולה ביותר של מנהלי הדיגיטל או סמנכ”לי השיווק היא שמפאת סדר יומם העמוס אין ביכולתם להתמקד ולרדת לעומקם של הנתונים המופיעים בדו”חות הנשלחים אליהם על ידי ספקי הביצוע הדיגיטליים – וכמי שהיה משני צדי המתרס והכשיר ספקים ומנהלי שיווק רבים כאחד, הרי שיהיה ביכולתי לסייע לכם לוודא שמבחינתכם הפעילות הדיגיטלית מבוצעת על הצד הטוב ביותר מבלי שתלכו שבי אחרי הספק בלי להבין את הדברים לאשורם

זכרו, בין החברה לבין ספק הדיגיטל קיים קונפליקט מובנה משום שברוב המקרים שכר הטרחה של הספק מהווה נגזרת ישירה של הסכום אותו אתם מוציאים על קידום ולכן האינטרס המובנה של הספק הוא לגרום לכם להוציא סכומים גדולים יותר על פרסום

בדיוק מהסיבה הזו המטרה שלי היא להיות הסמכות המקצועית המתווכת שתאפשר לכם לוודא שאתם לא מוציאים כספים מיותרים – ושהכספים שכן הוצאו מנותבים לזירות הנכונות ביותר ומנפקות את התוצרים הטובים ביותר

לבסוף, מתוקף היותי לא רק יועץ אלא גם מרצה שהכשיר לאורך השנים יותר מאלף מנהלי מדיה חברתית, מנהלי דיגיטל ומנהלי שיווק, הרי שמבחינתי אחת המטרות המוצהרות של העבודה המשותפת אתכם היא להעצים אתכם ברמה המקצועית ולהעניק להם את הידע הנדרש בכדי שתוכלו לנהל שיח מקצועי בגובה העיניים מול הספק ולוודא שהוא לא מספר לכם סיפורי מעשיות שהקשר בינם לבין המציאות מקרי בהחלט.

בשורה התחתונה מטרת תהליך הבקרה האחת – למקסם את הפעילות הדיגיטלית שלכם כי אני לא מכיר אף בעל עסק \ מנהל שיווק שהיה מוכן להתפשר על התוצאות העסקיות שלו – ואין לי ספק שגם אתם לא שייכים לקטגוריה הזו

בואו נדבר

Font Resize
Contrast