מניעת וניהול משברים

כל מי שעוקב אחרי החדשות בכלל ואחרי עולם הפרסום והשיווק בפרט, יודע כבר מזמן שכל חברה יכולה להיקלע למשבר תקשורתי-תדמיתי בין רגע – ומכאן שחשוב לדעת לא רק לנהל אותו כי אם גם למנוע אותו מבעוד מועד. במסגרת הייעוץ והליווי שנעניק לכם תיבנה עבור הארגון חוברת נהלי מדיה חברתית (Social Media Guidelines) שתפקידם להשריש בארגון כללי עשה ואל תעשה שיפחיתו, ככל שהדברים תלוי בחברה עצמה, את הסיכוי לפריצתו של משבר. בנוסף, מקבלי ההחלטות של הארגון יקבלו חוברת נוספת המבוססת על סימולציה של תרחישים משבריים פוטנציאליים – וזו תכלול גם נוסחים משוערים של תלונות – וגם דרכי מענה וטיפול

בואו נדבר