זה מכבר פורסם בעיתונות הארצית ובאתרי האינטרנט המובילים בישראל מחקר חדש מבית מדרשו של המרכז להעצמת האזרח – ולהכנתו היה שותף גם מייסד The Brand – יורי גנקין.
המחקר בדק את שיעור יישום החלטות הממשלה בשלוש הממשלות האחרונות (הממשלה ה-31, הממשלה ה-32 והממשלה ה-33) וכן את מידת היישום של ההבטחות אשר הוזכרו בקווי היסוד ובהסכמים הקואליציוניים שעל בסיסן החלו אותן את הממשלות את פעילותן.
מהמחקר עולה בין היתר כי הממשלה שכיהנה בין 2013 ל-2015 (ממשלת נתניהו השלישית) קיימה 42% מההבטחות שהוזכרו בקווי היסוד וההסכמים הקואליציוניים של הממשלה בעוד שממשלת אולמרט (הממשלה ה-31) מימשה 67% מקווי היסוד – כאשר ההבדל הוא בין היתר פועל יוצא של הפער במשך הכהונות. ממשלת נתניהו השנייה שכיהנה בין 2009 ל-2013 מימשה 64% מקווי היסוד שלה. המחקר פורסם במוסף הכלכלי The Marker, בעיתון גלובס – וכן באתר Ynet.
לקריאת ממצאי המחקר המלא באתר Ynet – לחצו כאן
לקריאת ממצאי המחקר המלא באתר The Marker – לחצו כאן
לקריאת ממצאי המחקר המלא באתר גלובס – לחצו כאן